Wednesday, May 27, 2009

KENAPA ANDA PERLU BERSAMA KAMI..

Kenapa anda PERLU mencuba atau JOIN strong bersama team kami?

1. Peluang menjadi PIONEER leaders di Malaysia, Indonesia, Singapura dan Thailand terbuka luas.
2. Produk yang UNIK, REPEAT ORDER, dan DIPERLUKAN -Alpha Lipid Lifeline akan memberikan anda pendapatan TETAP setiap bulan.
3. Pembayaran bonus ROYALTI BERBEG-BEG setiap 4 bulan!
4. Bukti kejayaan testimoni produk terlalu BANYAK-produk bukan untuk CUBA-CUBA lagi, ianya TELAH TERBUKTI "JADI".
5. Bukti kejayaan ramai pengedar mendapat pendapatan bulanan 5 angka dan DUIT BONUS ROYALTI BERBEG-BEG yang tiada dibayar dalam mana-mana bisnes lain, unit amanah, ejen insurans, ejen kereta dll.
6. Peluang menjadi UPLINE kepada DUNIA - upline kepada downline di Indonesia, Singapura, Phillipines, China, dan Jepun.

Kenapa anda perlu bergabung dengan Syarikat New Image International?

1. New Image International merupakan syarikat berdaftar dengan DSAM-syarikat direct selling yang berlesen di Malaysia dengan nama NZ New Image Sdn Bhd(co. no.187266-D) dan Direct Sales License AJL93450 sejak tahun 1990.
2. New Image International syarikat induknya di New Zealand adalah pengeluar KOLOSTRUM yang PERTAMA dan TERBESAR di dunia sejak tahun 1984.
3. New Image International adalah syarikat yang sahamnya diapungkan di Bursa Saham New Zealand (http://www.nzx.com -simbol NEW)
4. New Image memasarkan produk kesihatan berasaskan Kolostrum ke Seluruh Dunia dengan operasi Network Marketing sedang hebat berkembang di MALAYSIA dan TAIWAN, dan ia sedang agresif membina rangkaian ke seluruh negara di Asia. (http://www.newimageasia.com)5. Syarikat ini adalah syarikat yang kukuh dari segi kewangannya (public listed), niatnya MURNI dan sedang agresif mencari LEADER yang bakal membina rangkaian ke seluruh dunia.


Jika anda tidak yakin, anda cuba dulu amalkan produk ALPHA LIPID LIFELINE yang sememangnya UNIK, REPEAT ORDER dan DIPERLUKAN oleh orang ramai.Jualan setakat ini melebihi rm10juta setiap bulan di seluruh Malaysia dan saya menjangkakan boleh berkembang lagi kerana kami baru bermula di Malaysia baru setahun lebih sahaja!
Apa maknanya kepada anda jika anda bersama kami?
Banyak lagi KEKAYAAN akan TERBINA bagi mereka yang benar-benar serius membina career bersama kami.

IMPIAN ANDA AKAN LEBIH CEPAT TERCAPAI BERSAMA ALPHA LIPID LIFELINE.

RISIKOnya satu sahaja! Iaitu jika anda tidak ambil peluang ini, BISNES ini tetap meletup!!TETAP BERKEMBANG walaupun anda tidak ikut serta. So WHY NOT try? JOIN NOW
( Ini la Kata-kata daripada seorang Leader Kita yg telah berjaya dan Sudahpun jadi Jutawan skrg selepas membina bisness dengan New Image selama 2 Tahun. )


Hubungi ,
MOHD IDHAM ISMAIL
PHYSIOTHERAPY / ALPHA LIPID DISTRIBUTOR
013-89071213

No comments:

Post a Comment