Sunday, February 22, 2009

Business presentation Di Sutera Habour. Kota Kinabalu


Saya dengan Dato' Mahadir lokman Ni.....




En. Wan Hamidi menerangkan tentang Plan Pemasaran.



Ai Busy nampak dengan downline Dato'




Penuh Dewan..




WalauPun hujan di Magelan Sutera Habour .. tengok la berapa banyak
kereta geng2 alpha lipid ni d Sabah.....


PEr~ Dasyat gak la orang Kk ni.. ada orang dari Labuan sanggup datang turun ke KK untuk datang.. dewan pun penuh gak kat Magelan sutera habour ni walaupun keadaan time tu HUJAN.. nampaknya Kat sabah dah ada 2 orang RUBY . Pelajar dari Politeknik yg berasal dari Kelantan. Huhuhu, nampak nya belum ada lagi yg berasal dari SabaH.

Hari ni yg jadi MC plak. Dato Mahadir Lokman. huhuh beliau yg baru join je lepas Last royalty tahun lalu skrg ni dah pangkat Emerald dah... So hari ni dah jumpe En. Wan Hamidi , En. Asri , dan Dato Mahadir lokman la pula..

Hari ni Dapat satu Testimoni daripada Labuan, Pasangan Suami Isteri, Suami mengidap Penyakit Gout , dan Isterinya pula menghadapi masalah Gynae dan telah menjalani Pembedahan d Sabah Medical Center. Pasangan Ini sama-sama telah mencuba Alpha lipid dan telah mengamalkan Alpha Lipid Sejak tahun lalu Lagi.. Keajaiban yg berlaku pada mereka setelah mereka mengamalkan alpha lipid, Si Suami tidak lagi mengalami Masalah Gaut dan Isteri beliau pula yg telah menjalani Pembedahan, medapati luka pembedahan beliau sembuh dengan cepat berbanding dengan Pesakit yg sama-sama dengan dia menjalani pembedahan.

Bulan depan on 15 March kat PWTC KL ROyalTy.. Dijangka business Akan Meletup Lagi selepas rayoalty ..
So jgn lepaskan peluang Anda.
Contact , Mohd Idham Ismail ( 013-8907123 ) untuk daftar ahli dan menjadi Pengedar bebas New image Alpha Lipid.







No comments:

Post a Comment