Monday, August 10, 2009

AMARAN!!!

Announcement! Pengumuman Penting!

Ada beberapa pengumuman penting ingin saya warwarkan kepada semua ahli perniagaan Alpha Lipid Lifeline (NZ New Image Snd Bhd).

1. Yuran Keahlian rm50 (rm60 utk sabah&sarawak) untuk jadi ahli akan berkuatkuasa pada bulan September. So jika nak jimat, eloklah jadi ahli pada bulan ni!Bayaran RM50 bukanlah bayaran hangus, tapi anda akan dapat bisnes kit yang mengandungi brosur, borang, marketing plan dan cd.

2. Satu NOTIS AMARAN akan diiklankan di Surat Khabar utama (mungkin Harian Metro & Utusan Malaysia) bahawa TINDAKAN undang-undang akan diambil terhadap sesiapa yang menjual Alpha Lipid Lifeline dibawah harga yang telah ditetapkan. Kami akan maklumkan kepada semua leader apabila kita dapat confirmation date utk siarkan Iklan tersebut.Maknanya syarikat mengambil serius terhadap beberapa orang yang menjual Alpha Lipid dibawah harga yg tidak munasabah. mereka ini adalah perosak bisnes ini. Mereka akan didakwa di mahkamah dan jika didapati bersalah mungkin akan dikenakan denda yang amat berat.

3. Tempat Bisnes Presentation di Melaka pada Khamis 13hb Ogos akan diadakan di Hotel Ancasa MITC Ayer Keroh 830malam bukannya di Ayer Keroh Resort. harap maklum.

4. Tempat Bisnes Presentation di KL pada Rabu 19hb Ogos terpaksa dibuat di Wisma Getah Asli tingkat 2 sebab tempat di Wisma Sejarah sudah lama di booking orang lain.

5. Bisnes Presentation BP di KL setiap Rabu Malam di bulan Ramadhan adalah seperti biasa cuma waktu mula jam 930mlm. Adalah digalakkan anda pergi solat tarawih kemudian ajak rakan2 dengar bisnes ALpha Lipid sambil keluar minum2 air di KL.

6. Bisnes Presentation di Jakarta akan diadakan pada 18 Ogos 2009 Selasa 7.30malam, di The ACACIA Hotel, Jl. Kramat Raya, Jakarta Pusat. Tel 021-3903030Sekian dulu buat masa ini,

Work Hard, Work Smart Never Regret! Set BIG BIG Target for Yourself! Go All out to achieve your DREAMS and GOALS!!
ALPHA LIPID DISTRIBUTOR,
MOHD IDHAM BIN ISMAIL
013-8907123

No comments:

Post a Comment