Wednesday, February 3, 2010

TAHNIAH !!


ROYALTY DARIPADA NEW IMAGE INTERNATIONAL.!!
SUKSES!!!

Satu Majlis Pemberian Wang Royalti dan Sesi Training Telah diadakan di Kota Kinabalu pada 30hb Januari nanti untuk para pengedar di Borneo (sabah dan sarawak dan brunei).

Majlis ini diadakan untuk memberikan wang royalti kepada mereka yang layak menerimanya pada royalti yang lepas pada November 2009 di KL tetapi mereka tidak dapat hadir ke KL pada November lepas.

Disini juga saya ingin Mengucapkan TAHNIAH kepada Nigel Edward yang berjaya mendapatkan UNCANG BIRU semasa royalty yang berlangsung di SABAH baru baru ini...Beliau baru saja Join bisness ni 4 bulan.. sudah dapat royalty Pertama. Inila kekuatan Group kami di mana Team Work adalah Di Utamakan.. Anda Bila Pula?? Masih nak Kaji kaji dan kaji tentang Bisness ini??? apa kata anda Join kami skrg dan selepas join anda KAJI.. kerana jika anda lambat buat bisness ni, anda rugi kerana kami akan sentiasa ke depan, bisness ini akan sentiasa berkembang ..!

Selain daripada itu juga, Mr. NH Chua, Vise President Asia Pacific , New Image International yang Berpengalaman lebih 30 tahun dalam bidang MLM atau Network marketing telah membuat satu Training Bisness Networking kepada Kami dan Pengedar2 lain...Ilmu yang diberikan sangat la BERGUNA kepada kami untuk terus maju!!

10 criteria yang Amat sesuai untuk kita start sesuatu Bisness.
1. LOW CAPITAL 2. UNIQUE PRODUCT 3. REPEAT ORDER 4. LOW RISK 5. NO GEOGRAPHICAL RESTRICTION 6. BUREAUCRCY 7. SUPPORT 8. CASH 9. NEEDED PRODUCT 10. FUN

ITULAH CRITERIA YANG ADA PADA NETWORK MARKETING NEW IMAGE INTERNATIONAL BAGI PENGEDAR ALPHA LIPID LIFELINE DAN JUGA SLIM DIET 2


MOHD IDHAM ISMAIL
PHYSIOTHERAPY
PART TIME DISTRIBUTOR ( ALPHA LIPID+SLIM DIET 2 )
013-8907123

WWW.ALPHALIPID.BIZ ( REGISTER FREE )



No comments:

Post a Comment