Tuesday, June 23, 2009

BUSINESS PRESENTATION

Untuk Makluman semua BP-Bisnes Presentation pada Hari Rabu 24Jun2009 akan diadakan di tempat lain iaitu di Grand Ballroom, Palace of Golden Horses, Seri Kembangan jam 8.30 malam.
BP Kali ini diadakan berlainan sikit kerana Chief Scientist Institute of Colostrum Research, Mr. Michail Borissenko akan bersama anda untuk berkongsi pengetahuan tentang kajian dan kebaikan kolostrum kepada manusia.
Bawalah rakan-rakan anda, MASUK PERCUMA!!Datanglah ramai-ramai, bukan mudah nak dengar terus dari Saintis yang memang Pakar dalam Kajian Kolostrum, beliau adalah antara pakar yang terulung di dunia tentang kajian Kolostrum.Institute of Colostrum Research (http://colostrumresearch.org) adalah institut yang terbesar di dunia yang mengkaji kolostrum adalah berpangkalan di Auckland New Zealand.
Pastikan anda datang sendiri dan dengar dari saintis. Seperti saya tulis sebelum ini, anda tidak perlu jadi Pakar tentang kolostrum, itu saintis punya kerja lah. Anda hanya perlu tahu kebaikan kolostrum dan perlu tahu cara minum yang betul!Sila warwarkan kepada semua!!

No comments:

Post a Comment