Thursday, June 25, 2009

PERANGI H1N1..










Semalam saya bersama Saintis Mr Michail Borissenko, Chief Scientist dari Institute of Colostrum Research. Kami bersama beliau di Hotel Boulevard MidValley City untuk sesi press conference tentang kebaikan kolostrum untuk kesihatan.



Menurut beliau memang banyak kajian klinikal telah membuktikan bahawa kolostrum boleh menentang pelbagai virus termasuk virus selsema babi ini H1N1.Buat masa ini tiada lagi vaksin untuk manusia menentang virus ini. Cara paling mudah dan simple tetapi efektif ialah anda mengamalkan Alpha Lipid Lifeline setiap hari.

Saya diberitahu oleh beliau bahawa beliau sendiri mengambil 20 biji kapsul Alpha Lipid Lifeline setiap hari untuk meningkatkan antibodi badan beliau. Wow! Dulu sewaktu wabak virus SARS merebak, beliau ada pergi travel di kawasan merebaknya SARS tanpa perlu pakai topeng/mask pun! Saya sendiri kini meningkatkan pengambilan Alpha Lipid Lifeline setiap pagi minum segelas
AlphaLipid dan kemudian di sebelah petang dan malam saya ambil beberapa kapsul Alpha Lipid.
virus mudah menyerang badan yang lemah antibodinya.

Antibodi adalah sistem pertahanan badan yang melawan sumber penyakit seperti virus, bakteria, kulat dan parasit. Jika antibodi anda lemah maka anda mudah dijangkiti penyakit.So apa yg perlu anda lakukan ialah tingkatkan antibodi anda setiap hari dengan Alpha Lipid Lifeline.

Di dunia ini TIADA produk lain yang ada kandungan antibodi semulajadi spt IgG, IgM, IgA, IgE,IgD melainkan kolostrum.



Manakala kolostrum Alpha Lipid Lifeline adalah kolostrum gred terbaik dari syarikat New Image International pengeluar kolostrum terkemuka di dunia. Maknanya anda mendapat World Class Product!







Untuk maklumat lanjut berkenaan VIRUS H1N1 sila layari laman web CDC ini http://www.cdc.gov/h1n1flu/general_info.htmSekianTingkatkan Antibodi anda setiap hari! Mari melawan virus H1N1!

(- petikan daripada blog Wan Hamidi -)

Jadi apa tunggu lagi??? tingkatkan Antibody anda dengan ALPHA LIPID LIFELINE.!!

HUBUNGI,
MOHD IDHAM ISMAIL
( ALPHA LIPID DISTRIBUTOR )
013-8907123

No comments:

Post a Comment