Friday, March 13, 2009

500 Orang Penerima Royalty Ke- 3 Alpha Lipid Lifetime




Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,

Saya menjemput anda semua untuk menghadiri Majlis Royalti Konvensyen pada Hari Ahad 15mac2009 Jam 1 petang, di The Mines Convention Center, Seri Kembangan .. Anda mesti datang pada masa itu kerana masa itu la segalanya bermula untuk para usahawan yg ingin menjalankan Bisness Alpha Lipid Lifetime..

Apa yang anda dapat jika anda datang?

Kami akan memberikan CABUTAN BERTUAH WANG TUNAI sebanyak RM40,000 kepada semua hadirin. Cabutan minima ialah RM1000!! Maksima ialah RM5000!!!

Siapala Tahu kan rezeki Masing-Masing...

Selain itu anda juga boleh menyaksikan sendiri lebih 500 orang penerima Wang Bonus Royalti yang akan diberikan pada hari tersebut. Anda pasti terkejut dan teruja dengan apa yang anda bakal saksikan pada hari tersebut! Kepada semua bakal penerima Royalti anda semua dikehendaki hadir awal pada jam 12 tengahari untuk mengambil sash (biru, merah dan gold)Kepada semua hadirin anda boleh hadir awal, tetapi dewan akan dibuka pada Jam 1 petang. Kemudahan surau dan bilik air ada disediakan di tempat konvensyen. Minuman dan Makanan ringan akan disediakan pada hari tersebut.

Kepada yang baru nak tahu pasal produk dan juga bisnes ini, langkah pertama yang anda perlu buat ialah DATANG ke Majlis Royalti ini. Lihat sendiri secara REALITI. Anda mungkin asal TIDAK percaya duit bonus sebegitu banyak di sini. Datang dan lihat sendiri!Jangan lupa bawa kamera/video untuk merakam detik bersejarah dalam perniagaan Alpha Lipid Lifeline ini!Dijangkakan lebih 8000 orang akan hadir pada hari tersebut dan ada yang datang dari Jepun, Taiwan, HongKong, China, Filipina, Australia, New Zealand, Brunei, Singapore, Thailanddan Indonesia.

Kepada Sesiapa yg Beminat nak datang royalty . anda boleh menghubungi saya Mohd Idham ( 013-8907123 ) ataupun Nazeeli ( 017-9099080 ) untuk mendapatkan tiket..

harga Tiket rm10 jew... berbaloi beli..

( PETIKAN DI AMBIL DARIPADA http://alphalipid.blogspot.com/ )

Mohd Idham Ismail
Ahli Phsyiotherapy dan Pengedar bebas Alpha Lipid Lifetime

No comments:

Post a Comment