Wednesday, March 18, 2009

Well Done!!!








15hb March 2009 telah berlangsung Majlis Royalty Ke 52 Peringkat International dan merupakan Majlis Royalty Ke 3 di Malaysia. Lebih daripada 8,000 tiket telah habis dijual dan dewan convention penuh sesak dengan Ahli New Image dari Seluruh Malaysia termasuk juga International (Singapore, Indonesia, New Zealand, Taiwan, Philippine & Australia). Lebih daripada 500 Penerima Royalty pada Majlis Royalty kali ini.Majlis Royalty diraikan dengan penuh gemilang di Mines Resort Convention Centre, Seri Kembangan Selangor. Di pengerusi oleh Dato' Mahathir Lokman (Emerald Executive) dan merupakan salah seorang Penerima Royalty (dapat Briefcase).


Debaran mula dirasai oleh para hadirin dengan cabutan bertuah bernilai RM1000 hinggalah RM5000. Walaupun anda belum menjadi ahli New Image anda juga berpeluang menerimanya..itulah keistimewaan majlis ini. Semua orang berpeluang untuk mendapat wang tunai walaupun anda belum register sebagai member New Image lagi.Penyampaian Royalty dimulai dengan Penerima Blue Sash (menerima uncang biru) dan dikuti Penerima Red Sash (menerima uncang merah).


Majlis turut diserikan dengan persembahan Dikir Barat dari Kelantan, persembahan kebudayaan dan persembahan istimewa "Gemilang" dari Ahli Baru New Image, pemenang Malaysia Idol Pertama...Jaclyn Victor.





Majlis Royalty diteruskan dengan penyampaian Gold Sash dan 60 Penerima Briefcase bernilai RM6 juta. Royalty tertinggi dianggarkan lebih RM100,000...wow..jangan tak percaya. Inilah hasil usaha yang diperolehi selama 6 bulan. Seramai 10 orang Penerima Royalty (Briefcase) menerima wang royalty lebih dari RM100,000. King Queen Alpha Lipid telah dianugerahkan kepada Diamond Executive En Nik Hafiz dan isteri Pn Rina sebanyak RM400,000. Wow banyaknyer...ini membuktikan business Alpha Lipid memang boleh buat $$$.Oleh kerana penjualan Alpha Lipid semakin meningkat..

Syarikat New Image telah bersetuju untuk mengadakan Majlis Royalty setiap 4 bulan (so next royalty bulan July...anda masih berpeluang untuk menyertai kami) dan Royalty Volume telah DIKURANGKAN ke:
Blue Sash - 30,000 RV
Red Sash - 60,000 RV
Gold Sash - 120,000 RV
Briefcase - 230,000 RV

Kepada anda yang masih belum menjadi member New Image jangan lepaskan peluang keemasanan ini...Anda boleh sertai kami sekarang manalah tahu anda Salah Seorang Penerima Royalty ke 4 pula (yang diadakan bulan July...Insyaallah).Berminat???


(DIPETIK DARIPADA BLOG ALPHALIPID.CC )
Tunggu apa lagi hubungi saya ( 0138907123 )
MOHD IDHAM ISMAIL

No comments:

Post a Comment