Monday, March 23, 2009

MAKLUMAN

MAKLUMAN UNTUK AHLI NEW IMAGE

1 ) Mengumumkan yang syarikat telah membeli 5 unit pejabat d Blok A, Northpoint Offices , Midvaley City. Akan berpindah ke premis baru dalam tempoh 3 bulan. Kesabaran and dan tolenransi dalam arus pejabat yang penuh sesak. Premis baru itu nanti akan lebih dari segi infrastruktur dan lebih banyak ruang untuk tenaga kerja tambahan serta bagi meningkatkan lagi mutu pekhidmatan kepada pengedar-pengedar

2 ) Tarikh tutup untuk bulan Mac adalah pada 30 Mac 2009 , segala penyerahan mesti tiba di Midvaley Offices sebelum jam 5pm dan dengan tegas tiada TOP UP dibenarkan selepas tarikh ini.

3 ) Kementerian Kesihatan telah mengeluarkan sepucuk surat kepada Syarikat mengenai Penyebaran risalah-risalah dimana kandungannya tidak mematuhi peraturan pengawalan oleh pihak Kementerian. Oleh itu Syarikat ingin menekankan bahawa mana-mana pengedar yang mahu mereka cipta bentuk risalah mereka yang tersendiri, perlu mendapat kelulusan daripada pejabat sebelum diagihkan. Jika diketahui mana-mana pengedar yang menceroboh peraturan , penamatan keahlian dengan segera dikenakan.

4 ) Lawatan 6 hari 5 malam ke New Zealand telah dijadualkan pada 7 Julai 2009 hingga 12 Julai 2009. Mereka yang berminat , sila daftarkan diri anda d Pejabat Urusan .


Hubungi saya,

MOHD IDHAM ISMAIL
PENGEDAR BEBAS ALPHA LIPID LIFETIME
( 013-8907123 )

No comments:

Post a Comment