Tuesday, March 10, 2009

ROYALTY COMING THIS 15 MARCH



Datang! Saksikan Sendiri satu fenomena yang akan meletup di Malaysia! Cash dalam beg lebih dari 4.5 juta akan diberi kepada semua ahli2 NZ New Image yang berjaya. Satu keunikan yang tiada dalam company2 lain, itulah Program Royalti NZ New Image. 15 March 2009, 11.30 pagi, Mines Convention Centre. Setakat ini 7000 tiket telah habis terjual!!!

Cepat booking tempat anda sekarang.. cuma Rm10 untuk melihat sendiri sejarah yang akan tercipta!Kenapa anda mesti datang ke Royalti ini? (Terbuka kepada yang bukan Ahli!)1. Anda akan dapat lihat satu fenomena yang anda tak pernah lihat dimana-mana, PERTAMA KALI DI MALAYSIA! Dimana 4.5 juta cash dalam beg akan diberikan kepada agen2 Alpha Lipid yang berjaya, lebih kurang 500 penerima.2. Peluang untuk mendapat hadiah Lucky Draw dalam bentuk tunai sebanyak RM40'000!!

Yang terkecil dijangkakan RM1000 dan yang paling besar dijangkakan RM5000! Pastikan anda tiup sikit tiket anda kasi ada ONG!3. Kerana anda akan menerima Wang dalam Beg sebegini pada Royalti seterusnya nanti bulan September 2008! Anda mesti bersedia dengan fenomena yang akan MELETUPKAN negara kita ini! Majlis Royalti hari tersebut akan mendapat liputan dari RTM! Dan pihak NZ New Image sedang berusaha untuk mendapatkan TV3 dan Astro.

Apa maknanya disini? Maknanya Bisnes ini akan MELETUP dan anda akan KETINGGALAN JIKA TIDAK IKUT KAMI SEKARANG!Datang beramai ramai, saksikan sendiri betul ke tipu bisnes ni, FIKIRKAN SENDIRI COMPANY MANA LAGI YANG LEBIH BAIK UNTUK MEMBUAT MAJLIS SEBEGINI BESAR UNTUK ANDA!! Dapatkan tiket anda sekarang dengan menghubungi upline saya (Nazeeli ) di 017 909 9080!

Inilah masanya, inilah masanya untuk anda berubah, jika anda membaca artikel ini sekarang tetapi tidak melakukan apa-apa..

Percayalah, inilah kerugian terbesar yang anda buat dalam hidup.** Kepada yang sudah ahli, ada berita menarik tertarik dan memang daboom menanti anda.. hehe kalau nak tau cepat kena tanya saya.. benda ni rahsia lagi..

YANG PASTI BISNES NI AKAN DABOOM SELEPAS ROYALTI NANTI!
MOHD IDHAM ISMAIL
0138907123
PHYSIOTHERAPY / PENGEDAR BEBAS ALPHA LIPID LIFETIME

No comments:

Post a Comment